هفته سیام لیگ آزادگان در حالی برگزار میشود که نگاهها به قائمشهر دوخته شده است؛ جایی که نساجی و مس شهربابک، دو تیم صدرنشین جدول، در دیداری سرنوشتساز برای نزدیک شدن به صعود و لیگ برتری شدن مقابل یکدیگر صفآرایی میکنند.
به گزارش هفت ورزشی، هفته سی ام رقابت های لیگ آزادگان از فردا برگزار خواهد شد و در مهم ترین دیدار، تیم های اول و دوم جدول یعنی نساجی و مس شهربابک در قائمشهر به مصاف یکدیگر خواهند رفت.
با توجه به تغییر تعداد تیم های صعود کننده به لیگ برتر از 2 سهمیه به 2+1، بدون شک بازی های لیگ آزادگان در پنج هفته پایانی از حساسیت دو چندان برخوردار خواهد بود و به خصوص تیم های صنعت نفت، سایپا، پارس جم و حتی مس و هوادار شانس نزدیک شدن به رتبه سوم را دارند.
نساجی – مس شهربابک؛ ببر و کار را تمام کن!
بدون شک برنده این دیدار را باید اولین صعود کننده به لیگ بیست و ششم بدانیم. تیم هایی که با 60 و 58 امتیاز در رتبه های اول و دوم قرار دارند و در صورت کسب سه امتیاز این مسابقه، صعود به لیگ برتر را با توجه به بخشنامه جدید سازمان لیگ قطعی خواهند کرد. اختلاف یازده و 9 امتیازی دو تیم با تیم سوم یعنی صنعت نفت، حاشیه امنیت بسیار خوبی برای نساجی و مس ساخته و باید دید در دیدار فردا چه نتیجه ای رقم خواهد خورد.
داماش گیلان – کارا گستر تبریز؛ فرصت طلایی برای فرار بزرگ!
اگرچه داماشی ها امید چندانی به بقا در فصل آینده لیگ یک ندارند اما کاراگستر جز تیم های دارای شانس برای حفظ سهمیه است و اکنون با 25 امتیاز در رتبه پانزدهم جای گرفته است. بدین ترتیب کسب سه امتیاز این دیدار خارج از خانه می تواند نماینده تبریز را به ماندن در لیگ یک امیدوار تر از همیشه کند.
سایپا – آریو اسلامشهر؛ خودروسازان به دنبال حفظ رویای صعود!
با توجه به بخشنامه جدید سازمان لیگ درمورد تغییر تعداد تیم های صعود کننده به لیگ برتر و افزایش سهمیه به 2 + 1، حالا سایپا با 47 امتیاز از شانس خوبی برای قرار گرفتن در رتبه سوم و حضور در بازی پلی آف دارد. نارنجی پوشان دو امتیاز کمتر از صنعت نفت دارند و پیروزی در این دیدار اتفاق خوبی برای خودروسازان محسوب می شود.
صنعت نفت – شاهین نوشهر؛ نبرد مرگ و زندگی در آبودان!
میزبان برای صعود می جنگد و شاهین یا همان شهرداری نوشهر نیز برای بقا نیازمند کسب امتیاز خارج از خانه برابر صنعت نفت است. دیداری که گرمای هوای آبادان یکی از اصلی ترین مشکلات دو تیم خواهد بود و باید دید نهایتا چخ نتیجه ای در آن کسب خواهد شد. تا این لحظه و با توجه به شرایط جدول، صنعت نفت با 49 امتیاز سوم است و نوشهری ها با 24 امتیاز در منطقه سقوط و رتبه هفدهم جدول قرار دارند.
شناورسازی قشم – نفت و گاز گچساران؛ نبرد حساس برای تثبیت بقا!
نماینده هرمزگان در هفته های اخیر نتایج خوبی در راه بقا کسب کرده و با 27 امتیاز در رتبه چهاردهم جای گرفته و در طرف مقابل شاگردان محمود فکری نیز با 31 امتیاز، رتبه سیزدهم را به خود اختصاص داده اند. از این رو، کسب سه امتیاز این بازی تا حد زیادی تکلیف بقای این دو تیم را مشخص خواهد کرد.
مس کرمان- پارس جنوبی جم؛ کم شانس اما امیدوار!
مس و پارس با 39 و 44 امتیاز برای قرار گرفتن در رتبه سوم و حضور در پلی آف صعود از شانس خوبی برخوردار هستند و بدون شک همین مسئله بر کیفیت بازی فردا تاثیر گذار خواهد بود. دیداری که به میزبانی کرمانی ها برگزار می شود و باید دید کدام یک دست پر از زمین خارج خواهند شد.
برنامه سایر دیدار های هفته سی ام
نود ارومیه- پالایش نفت بندرعباس- ساعت ۱۸- ورزشگاه شهید باکری ارومیه
نیروی زمینی تهران- فرد البرز- ساعت ۱۸- ورزشگاه تختی تهران
بعثت کرمانشاه- هوادار تهران- ساعت ۱۸- ورزشگاه آزادی کرمانشاه

بدون دیدگاه