منو

دسته‌بندی‌ها
×
شناسه خبر: 152290

مزرعه: پیشنهاد تیم‌های مدعی را رد می‌کنم؛ اولویتم ماندن در فولاد است

مزرعه: پیشنهاد تیم‌های مدعی را رد می‌کنم؛ اولویتم ماندن در فولاد است - فوتبال

وینگر تیم فوتبال فولاد خوزستان تأکید کرد که قصد جدایی از این تیم را ندارد.

به گزارش هفت ورزشی، یوسف مزرعه در گفت‌وگویی در خصوص وضعیتش برای فصل آینده گفت: با چند پیشنهاد از تیم‌های خوب و بالای جدول مواجه شده‌ام اما برای من در حال حاضر اسم و رسم تیم‌ها مهم نیست. مسئله‌ای که بیشتر برایم اهمیت دارد این است که بتوانم بازی کنم و خودم را نشان دهم. در فولاد خوزستان راحت هستم و تصمیم دارم در این تیم بمانم.

بازیکن فولاد خاطرنشان کرد: تیم ملی بعد از جام جهانی ریزش زیادی خواهد داشت و طبیعتاً بسیاری از بازیکنان از تیم ملی خواهند رفت. یکی از انگیزه‌های مهم من این است که فصل آینده بدرخشم و به تیم ملی دعوت شوم تا در جام ملت‌های آسیا حضور داشته باشم. با وجود اینکه پیشنهادهای خوبی دارم اما برای من اولویت بازی کردن است و دوست دارم در فولاد بمانم.

مزرعه در مورد عملکرد فولاد در این فصل اظهار داشت: در نیم‌فصل اول بدشانسی آوردیم و امتیازهای حساسی را از دست دادیم اما در نیم‌فصل دوم تیم اوج گرفت و اگر لیگ برتر و جام حذفی ادامه پیدا می‌کرد، می‌توانستیم سهمیه‌ آسیا را هم به دست بیاوریم. برگزاری لیگ برتر امکان پذیر نبود و همین حالا تیم‌ها برای شروع فصل جدید برنامه‌ریزی می‌کنند ولی نمی‌دانم چرا جام حذفی برگزار نشد چون امکان برگزاری این مسابقات وجود داشت.

speaker مهم‌ترین اخبار


اشتراک گذاری:

بدون دیدگاه

تساوی ایران مقابل بلژیک تیتر یک روزنامه‌های ورزشی - جام‌جهانی
تساوی ایران مقابل بلژیک تیتر یک روزنامه‌های ورزشی