امیر قلعه نویی، مشت نه، قفل محکمی بر دهان منتقدان بی منطقی زد که از او و تیم ملی انتقاد می کردند…
به گزارش هفت ورزشی، تیم ملی ایران که با بدترین تدارک ممکن به جام جهانی رفته، در دومین گام دست به کار بزرگی زد و بلژیک پر ستاره و ابرقدرت را متوقف کرد.
با این نتیجه باید دید منتقدان قلعه نویی که به لودگی افتاده بودند، حالا چه حرفی برای گفتن دارند.
همان ها که کی روش را بابت یک مساوی خنده دار با نیجریه و بازی صد در صد دفاعی حلوا حلوا می کردند، حالا درباره قلعه نویی و تیمش که مقابل بلژیک نمایش آبرومندانه ای داشت، چه نظری دارند؟
خجالت نکشید، باز هم از قلعه نویی انتقاد کنید. به طور مثال بگویید چرا تیم ده نفره را نبردیم یا بپرسید چرا به مساوی قانع شدیم؟ اما اگر ذره ای انصاف داشته باشید باید بابت تمام حرف های بی منطقی که علیه قلعه نویی و تیمش زده بودید عذرخواهی کنید.
این تیم ملی با امیر قلعه نویی تا همین جا هم ثابت کرد یک تیم قابل احترام است، ما به این تیم و کادرفنی ایرانی اش افتخار می کنیم. شما هم دنبال تایید همان خارجی هایی باشید که از کنارشان منافع می بردید!
بدون دیدگاه