اوسمار ویرا، سرمربی برزیلی پرسپولیس، با انتشار یک استوری طعنهآلود، به شرایط فعلی خود در این باشگاه واکنش نشان داد.
به گزارش هفت ورزشی، شرایط برای اوسمار ویرا در هفتههای اخیر به عجیبترین شکل ممکن پیش میرود.
این سرمربی باتجربه و برزیلی که در اواسط آبان ماه سال گذشته و برای دومین بار هدایت پرسپولیس را بر عهده گرفت، شروع موفقی را در تیم تجربه کرد و حتی قرمزپوشان تحت هدایت او، عنوان صدرنشینی در نیمفصل را نیز تصاحب کردند. اما روند نتایج پرسپولیس در نیمفصل دوم به شکل عجیب و ناگهانی تغییر پیدا کرده و آنها با قبول شکستهای متوالی، فاصله قابل توجهی با صدر جدول پیدا کردند. اگرچه پرسپولیس در نیمفصل نخست با ثبت چند کلینشیت متوالی و البته برتریهای اقتصادی خودش را به صدر جدول رساند، اما این روند در نیمفصل دوم کاملاً تغییر پیدا کرد و عملکرد ضعیف دفاعی و البته ناتوانی در خلق موقعیت، منتج به رقم خوردن نتایجی دور از انتظار شد.
اما به هر حال مدیریت باشگاه پرسپولیس در خلال چند هفته جنگ، بارها تاکید کردند که با اوسمار ویرا قرارداد داشته و قصد دارند همکاری خود با سرمربی برزیلی را ادامه دهند. حتی در همان مقطع یک نامه در قالب ایمیل به اوسمار ارسال شده که این سرمربی همین مسئله را سند تمدید قرارداد خود با پرسپولیس توصیف میکند. اما در سمت مقابل، یک هیات از افراد صاحب منصب در پرسپولیس، چند روز قبل برای مذاکره با دراگان اسکوچیچ، سرمربی سابق تیم ملی ایران و باشگاه تراکتور، راهی ترکیه شدند. این اتفاق در شرایطی رخ داد که اوسمار ویرا همچنان در تهران و در حال تمرین دادن تیم خود بوده و پرسپولیس را برای حضور احتمالی در مسابقه پلیآف کسب سهمیه آسیایی برای فصل بعد آماده میکند.
در همین ارتباط اوسمار در صفحه شخصی خود، متن معناداری منتشر کرد.
اوسمار در صفحه خود نوشته: خدا همیشه خوب است (باید همیشه به خداوند اعتماد کرد). متعهد بودن، رفتار حرفهای ، مهربانی با دیگران و قابل اعتماد بودن، یک انتخاب نیست، بلکه اصول شخصیتی انسان محسوب میشود.

بدون دیدگاه