باشگاه پرسپولیس به اظهارات و نوشتههای مدیران استقلال از شب گذشته تا حالا واکنش نشان داد.
به گزارش هفت ورزشی، در حالی که فدراسیون فوتبال ایران در هیات رئیسه خود برگزاری تورنمنت سه جانبه را تصویب کرده تا به این شکل روزنه کسب سهمیه آسیا برای پرسپولیس به وجود بیاید، مدیران باشگاه استقلال از شب گذشته با اظهارات تند و تیز خود در این مورد موضع گرفته و در شرایطی که البته خود موفق به کسب سهمیه لیگ نخبگان شدهاند، اعطای شانس سهمیه به پرسپولیس را تاب نیاورده و در این مورد انتقادهای تند و تیزی را در این مورد انجام داده اند.
پس از اینکه علی تاجرنیا مدیرعامل و عضو هیات مدیره باشگاه استقلال با انتشار نوشته ای در صفحه خود اعلام کرد که این تصمیم ناعادلانه است و سپس صبح امروز با برگزاری یک کنفرانس مطبوعاتی، تصمیم سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال را زیر سوال برد و مدعی شد که این تصمیم از پشت پرده اتخاذ شده، باشگاه پرسپولیس با انتشار یک پیام در صفحه اکس، اعلام کرد که مجوز حرفهای به صورت ناعادلانه به استقلال اختصاص یافته است.
باشگاه پرسپولیس نوشت: تفاوت بزرگی میان «کسب مجوز حرفهای به صورت قانونی» و «دریافت مجوز حرفهای خارج از چارچوب قانونی» وجود دارد. وقتی «قواعد یکسانی» برای صدور مجوز باشگاهها لحاظ نشود، بیاعتمادی گسترش مییابد و دلسردی و خشم میان هواداران افزایش پیدا میکند. سکوت کردهایم؛ اما هر سکوتی ابدی نیست.

بدون دیدگاه