باشگاه پرسپولیس با انتشار پیامی، صعود تیم نساجی مازندران به لیگ برتر فوتبال ایران را تبریک گفت.
به گزارش هفت ورزشی، باشگاه پرسپولیس با انتشار پیامی صعود تیم فوتبال نساجی به لیگ برتر را تبریک گفت.
در این پیام آمده است:
صعود مجدد تیم فوتبال نساجی مازندران به بیستوششمین دوره رقابتهای لیگ برتر فوتبال ایران (جام خلیج فارس)، مایه خرسندی جامعه فوتبال کشور است.
باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس، این موفقیت ارزشمند و بازگشت شایسته یکی از تیمهای اصیل، ریشهدار و پرهوادار فوتبال ایران را به مدیران، کادر فنی، بازیکنان، کارکنان باشگاه نساجی و همچنین مردم شریف و فوتبالدوست استان مازندران تبریک میگوید.
فوتبال ایران همواره از شور، اصالت و حمایت پرشور هواداران مازندرانی بهرهمند بوده و حضور نساجی در سطح اول فوتبال کشور، بر جذابیت و کیفیت رقابتها خواهد افزود.
برای این تیم محبوب و مردمی در فصل پیشرو آرزوی موفقیت، سربلندی و درخشش داریم و امیدواریم شاهد رقابتهایی جذاب، تماشایی و همراه با احترام متقابل میان تمامی تیمها باشیم.
بدون دیدگاه