نمایندگان فیفا در محل اقامت تیم ملی اسپانیا حاضر شدند و از چند بازیکن این تیم تست دوپینگ گرفتند.
به گزارش هفت ورزشی، ملیپوشان اسپانیا صبح سهشنبه تمرین خود را پشت درهای بسته برگزار کردند. پس از پایان تمرین، میکل اویارسابال در نشست خبری حاضر شد و سپس اعضای تیم به هتل امبسی، محل اقامتشان در طول مسابقات، بازگشتند.
در ادامه، نمایندگان فیفا در همان هتل حضور پیدا کردند و طبق روال معمول، از پنج بازیکن تیم ملی اسپانیا آزمایش ضد دوپینگ گرفتند. پیش از این نیز در تاریخ ۲ ژوئن، ۱۲ بازیکن این تیم در شهر لاس روساس تحت آزمایش خارج از مسابقه قرار گرفته بودند.
این اقدامات بخشی از پروتکلهای استاندارد مبارزه با دوپینگ است که توسط کمیسیون مبارزه با دوپینگ اسپانیا (CELAD) اجرا میشود.
بدون دیدگاه