منو

دسته‌بندی‌ها
×
شناسه خبر: 151863

بازگشت نساجی به لیگ برتر؛ جشن صعود در قائمشهر +جدول

بازگشت نساجی به لیگ برتر؛ جشن صعود در قائمشهر جدول - فوتبال

نساجی با پیروزی مقابل مس شهر بابک، بار دیگر لیگ برتری شد.

به گزارش هفت ورزشی، نساجی در فاصله 4 بازی تا پایان لیگ، صعودش به لیگ برتر را قطعی کرد.

در حساس ترین بازی هفته سی ام لیگ آزادگان، تیم های اول و دوم جدول مقابل هم قرار گرفتند. نساجی که میزبان مس شهر بابک بود، با تک گل پوریا رضازاده، میهمان رده دومی خود را شکست داد تا از همین حالا صعود خود به لیگ برتر را قطعی کرده باشد.

مس شهر بابک به عنوان تیم دوم جدول کار سختی برای صعود ندارد ولی رقابت بر سر سومی و رسیدن به پلی آف میان سایپا و نفت آبادان داغ است.

در سایر بازی ها این نتایج به دست آمد:

سایپا 1 – آریو اسلامشهر 0

نود ارومیه 0 – پالایش نفت بندرعباس 2

شناورسازی قشم 4 – نفت و گاز گچساران 2

نفت آبادان 1 – شهرداری نوشهر 1

speaker مهم‌ترین اخبار


اشتراک گذاری:

بدون دیدگاه

گل اول نیوزلند به مصر توسط سورمان - جام‌جهانی
گل اول نیوزلند به مصر توسط سورمان