ملیپوشان تیم ملی ایران با انتشار پیامی از رختکن، از مردم ایران و هواداران سراسر جهان قدردانی کردند.
به گزارش هفت ورزشی، اعضای تیم ملی ایران با انتشار پیامی از رختکن، از مردم ایران و هواداران سراسر جهان قدردانی کردند و بر صلح و احترام تاکید داشتند.
ملیپوشان با #١۶٨ بار دیگر در لس آنجلس یاد شهدای مظلوم میناب را زنده کردند و نوشتند:
از ایران باستانِ چند هزار ساله تا ایرانِ متمدنِ امروز، روح ایران زنده و استوار مانده است.
با افتخار به لسآنجلس آمدیم، با جوانمردی رقابت کردیم و با سربلندی این شهر را ترک میکنیم.
لسآنجلس، از مهماننوازی تو سپاسگزاریم.
و از همه ایرانیانی که در این ۱۸۰ دقیقه با تمام قلب، صدا و وجود خود برای ایران ایستادند، سپاسگزاریم.
آرزومند صلح، احترام و دوستی میان همه ملتهای جهان هستیم.

بدون دیدگاه