مربی مس رفسنجان با ابراز تعجب از شایعه برگزاری دیدار پلیآف برای تعیین سهمیه لیگ برتر، این تصمیم را غیرعملی دانست و تاکید کرد حقوق تیمها در چنین شرایطی رعایت نمیشود.
به گزارش هفت ورزشی، هادی شکوری مربی مس رفسنجان در گفتوگویی درباره شایعه برگزاری دیدار پلیآف میان تیمهای لیگ برتری و لیگ یکی برای تعیین سهمیه فصل آینده اظهار داشت: این خبر خیلی عجیب است و بعید میدانم موثق باشد. با توجه به حضور مدیران باتجربه و افراد باهوش در فدراسیون فوتبال، تصور نمیکنم چنین تصمیمی گرفته شود.
وی افزود: تیمهایی که قرار است در این مسابقات حضور داشته باشند شرایط یکسانی ندارند. برخی تیمها چند هفته است در مسابقات حضور دارند اما تیمی مثل ما هنوز تمرینات خود را آغاز نکرده و فقط هفت بازیکن تحت قرارداد دارد در چنین وضعیتی حق تیمها رعایت نمیشود.
مربی مس رفسنجان ادامه داد: در شرایط فعلی جذب بازیکن هم دشوار است. بازیکن نمیداند برای یک مسابقه باید ریسک کند یا خیر و بعد از آن چه اتفاقی برای آینده تیم رخ خواهد داد.
شکوری درباره وضعیت نفرات خارجی و نقلوانتقالات مس رفسنجان نیز گفت: تقریبا همه بازیکنان خارجی از تیم جدا شدهاند و بسیاری از بازیکنان ایرانی هم منتظر تعیین تکلیف وضعیت باشگاه هستند. اگر ادامه حضور تیم در لیگ برتر قطعی شود، کارمان را آغاز خواهیم کرد.
وی در پایان درباره مطالبات اعضای تیم خاطرنشان کرد: پرداختیها به کادرفنی حدود ۴۰ درصد بوده و بازیکنان نیز چیزی حدود ۵۰ تا ۵۳ درصد از قراردادهای خود را دریافت کردهاند.
بدون دیدگاه