منو

دسته‌بندی‌ها
×
شناسه خبر: 143139

پاسخ مالک هوادار به درخواست پرسپولیس برای خرید امتیاز

پاسخ مالک هوادار به درخواست پرسپولیس برای خرید امتیاز - فوتبال

سرپرست هوادار گفت: باشگاه پرسپولیس تمایل دارد که امتیاز تیم ما را بخرد اما در حال حاضر و تا این لحظه، مالک باشگاه تمایلی به فروش امتیاز ندارد.

به گزارش هفت ورزشی، علی طهماسبی در گفت‌وگویی در مورد درخواست باشگاه پرسپولیس برای خرید امتیاز تیم هوادار اظهار داشت: این موضوع به قبل از همان جنگ تحمیلی برمی‌گردد. پیش از آن، باشگاه پرسپولیس صحبت‌هایی انجام داده بود و جلساتی هم برگزار شد. آن‌ها تمایل زیادی داشتند که امتیاز را خریداری کنند اما در حال حاضر سیاست‌های باشگاه تغییر کرده و مالکیت باشگاه با این موضوع موافقت نکرده است. مالکیت باشگاه  تا این لحظه قصدی برای فروش امتیاز ندارد.

او در مورد آخرین وضعیت مذاکرات باشگاه پرسپولیس و باشگاه هوادار گفت: صحبت‌هایی رد و بدل شد اما خیلی جدی ادامه پیدا نکرد. آن‌ها تمایل دارند که این اتفاق رخ بدهد اما در حال حاضر و در این لحظه که با شما صحبت می‌کنم، مالک باشگاه تمایلی به فروش امتیاز ندارد. صحبت‌های مقدماتی پیش از آغاز جنگ انجام شد. به هر حال حدود چهل، پنجاه روز درگیر آن شرایط جنگ بودیم و بعد از جنگ هم فعلاً صحبت خاصی مطرح نشده است. فعلاً موضوع همین است و خبر خاصی وجود ندارد.

speaker مهم‌ترین اخبار


اشتراک گذاری:

بدون دیدگاه

تساوی ایران مقابل بلژیک تیتر یک روزنامه‌های ورزشی - جام‌جهانی
تساوی ایران مقابل بلژیک تیتر یک روزنامه‌های ورزشی