یکی از بازیکنان ضعیف تیم ملی ایران در بازی با بلژیک رامین رضاییان بود که نتوانست قابلیت هایش را نشان دهد.
به گزارش هفت ورزشی، رامین رضاییان در یکی از مهمترین تصمیمهای امیر قلعهنویی برای دیدار با بلژیک، یک نیمه یک خط جلوتر از همیشه قرار گرفت و در نقش وینگر راست به میدان رفت اما چیزی نشان نداد.
به نظر می رسید بلژیکی ها به خوبی او را آنالیز کرده باشند چون اجازه ارسال (منهای کرنر و ضربات ایستگاهی) به رامین ندادند.
رامین رضاییان چه به عنوان هافبک راست و چه دفاع راست (در نیمه دوم) دیده نشد ولی در کمال تعجب جزو بازیکنانی بود که تا سوت پایان بازی در زمین ماند!
بدون دیدگاه