به گزارش هفت ورزشی، با تصویب هیات رئیسه فدراسیون فوتبال، لیگ برتر فصل آینده با حضور ۱۸ تیم از ۱۶ مرداد آغاز میشود. لیگ فعلی نیز بهدلیل جنگ نیمهتمام میماند.
پلی آف لیگ برتر
همچنین بر اساس مصوبه هیات رئیسه مقرر شد تیم انتهای جدول لیگ برتر (مس رفسنجان) در تک دیدار پلیآف و در زمین بیطرف چهارشنبه ۳۱ تیرماه به مصاف تیم سوم جدول لیگ یک فصل جاری برود. برنده این دیدار به همراه تیمهای قهرمان و نایبقهرمان لیگ یک فصل بعد در لیگ برتر حضور خواهند داشت.
فقط یک فصل لیگ برتر ۱۸ تیمی است
دوره بعدی لیگ برتر با حضور ۱۸ تیم از روز جمعه ۱۶ مردادماه آغاز خواهد شد و در پایان فصل ۴ تیم انتهایی جدول به لیگ یک سقوط میکنند.
بدون دیدگاه