همه خارجی‌های استقلال روی نیمکت!

ساپینتو برای بازی مقابل فولاد هرمزگان حتی یک بازیکن خارجی را در ترکیب قرار نداده است.

همه خارجی‌های استقلال روی نیمکت!

به گزارش هفت ورزشی، استقلال در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی از ساعت 14 در یزد به مصاف فولاد هرمزگان می رود.

نکته عجیب درخصوص ترکیب استقلال اینکه هیچ یک از بازیکنان خارجی تیم در ترکیب رسمی حضور ندارند. ساپینتو، آنتونیو آدان، رستم آشورماتوف، منیر الحدادی، یاسر آسانی، داکنز نازون و جلال‌الدین ماشاریپوف را روی نیمکت قرار داده است و هر 11 بازیکن ترکیب اصلی، ایرانی هستند.

پیش تر ساپینتو از تعویق یک روزه بازی نیز ابراز نارضایتی کرده بود و مشخص نیست این اقدام او هم در پی همان نارضایتی اوست یا دلیل دیگری دارد.

ارسال نظر