ایران صفر - آمریکا سه؛ شکست تلخ شاگردان پیاتزا در فرانسه!
تیم ملی والیبال ایران در دومین دیدار خود با نتیجه سه بر صفر مغلوب آمریکا شد.
به گزارش هفت ورزشی، تیم ملی والیبال ایران در هفته دوم رقابت های لیگ ملت های والیبال با نتیجه سه بر صفر مغلوب آمریکا شد.
در ست نخست این دیدار حساس، شاگردان روبرتو پیاتزا با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ قافیه را به آمریکایی ها باختند.
در ست دوم نیز اوضاع به سود آمریکا پیش رفت و این بار با نتیجه ۲۵ بر ۲۰، به پیروزی رسیدند.
در قشنگ ترین ست این مسابقه، ماراتن امتیاز گیری دو تیم در نهایت با برتری ۳۱ بر ۲۹ آمریکا به پایان رسید و نهایتا پیروزی سه بر صفر به سود رقیب ایران رقم خورد.
شاگردان پیاتزا روز گذشته در اولین بازی خود نیز با نتیجه سه بر دو مغلوب فرانسه شده بودند و فردا شب در سومین بازی به مصاف ژاپن خواهند رفت.