حمله مدیرعامل پرسپولیس به سرخپوشان: ادعای تیم ملی دارند اما این وضع بازی کردن شان است!
بازیکنان پرسپولیس باید بیایند فسخ کنند و بروند... این حرفی است که حدادی در جمع خبرنگاران زد.
به گزارش هفت ورزشی، بعد از شکست پرسپولیس مقابل چادرملو، پیمان حدادی با انتقاد از سرخپوشان گفت: دو ماه دوندگی کردیم تا یک کار نشدنی انجام شد ولی آقایان به تیمی که فقط سه جلسه تمرین داشت باختند. آنها بدون مربی هم باید برنده می شدند. این که نمی شود فقط مقصر کادرفنی باشد، این آقایان ادعای تیم ملی دارند اما فقط فکر تجارت شان هستند و تمرکزشان روی فوتبال نیست.