لابی هتل المپیک دفتر باشگاه شد، عضو هیات مدیره همه کاره تیم!
دلال ها همه جا رخنه کرده اند؛ حتی در قلب هیات مدیره یک تیم ریشه دار شهرستانی!
به گزارش هفت ورزشی، در یک تیم شهرستانی حاضر در لیگ برتر اتفاقات عجیبی رخ می دهد.
این تیم شهرستانی که در تهران دفتر دارد، اخیرا با پدیده جالبی مواجه شده چرا که عضو جدید هیات مدیره این باشگاه که خود را نماینده تام الاختیار مالک جدید باشگاه هم می نامد، به جای نشستن در دفتر باشگاه، هر روز در لابی هتل المپیک می نشیند و با ایجنت ها درباره مربیان و بازیکنان و ... مذاکره می کند.
اگر این عضو جدید هیات مدیره وظایف مدیرعامل را برعهده دارد چرا رسمی اعلام نمی شود تا همه تکلیف خود را بدانند. اگر هم فقط عضو هیات مدیره است، به چه حقی در هر کاری دخالت می کند.
از این جالب تر، عضو دیگر هیات مدیره این باشگاه است که در تهران سکونت و اقامت دارد اما از راه دور می خواهد در تمام کارهای باشگاه دخالت کند. این عضو هیات مدیره همزمان قول نیمکت تیم را به دو سرمربی داخلی داده و در ظاهر خودش را حامی سرمربی فعلی تیم نشان می دهد و تازه کاشف به عمل آمده واسطه مذاکره عضو جدید هیات مدیره با یک سرمربی خارجی هم بوده است!
خدا آخر و عاقبت این باشگاه ریشه دار را با این ایجنت هایی که به هیات مدیره رخنه کرده اند و دست دلال ها را از پشت بسته اند به خیر کند!