بابایی: با دو جلسه تمرین پرسپولیس را بردیم و به این تیم درود می فرستم

بابایی: با دو جلسه تمرین پرسپولیس را بردیم و به این تیم درود می فرستم

صحبت های بابایی بعد از برد پرسپولیس

 

سایز ویدئو: ۲۱.۶۱M | مدت زمان: ۲۰:۱۸:۴۷ | دانلود ویدئو
ارسال نظر