محمود صابر: مقابل ایران هرچه در توان داشتیم گذاشتیم
گلزن تیم ملی مصر پس از تساوی برابر ایران تأکید کرد که صعود از مرحله گروهی برای این تیم یک دستاورد بزرگ محسوب میشود.
به گزارش هفت ورزشی، محمود صابر، هافبک تیم ملی مصر، معتقد است تیمش در دیدار مقابل ایران تمام توان خود را به نمایش گذاشت و با وجود مشکلاتی که در دقایق پایانی به وجود آمد، موفق شد برای نخستین بار از مرحله گروهی جام جهانی صعود کند.
صابر که گل مصر را در تساوی ۱-۱ برابر ایران در آخرین دیدار مرحله گروهی گروه هفتم به ثمر رساند، در گفتوگو با شبکه بیاین اسپورتس گفت: «هرچه در توان داشتیم مقابل ایران ارائه کردیم. دوست داشتیم به عنوان صدرنشین گروه صعود کنیم، اما صعود از مرحله گروهی برای نخستین بار، دستاورد بسیار بزرگی است.»
او ادامه داد: «در دقایق پایانی بازی مقابل ایران، پس از مصدومیت احمد فتوح از ناحیه عضله همسترینگ، با یک بازیکن کمتر بازی کردیم، اما در نهایت توانستیم صعود کنیم و حالا برای گام بعدی آماده میشویم.»
تیم ملی مصر با قرار گرفتن در رده دوم گروه هفتم، پایینتر از بلژیک، راهی مرحله یکشانزدهم نهایی جام جهانی شد. مصریها در این مرحله باید به مصاف استرالیا، تیم دوم گروه چهارم که آمریکا، ترکیه و پاراگوئه نیز در آن حضور داشتند، بروند.
برنده دیدار مصر و استرالیا در مرحله یکهشتم نهایی با برنده دیدار آرژانتین و کیپورد روبهرو خواهد شد.