محمودآبادی: بازیکنان با وجود دوری از تمرین، کار بزرگی مقابل پرسپولیس انجام دادند
هافبک تیم فوتبال چادرملو گفت: از شرایط بازی دور بودیم و کار بزرگی برابر پرسپولیس انجام دادیم.
به گزارش هفت ورزشی، رضا محمودآبادی در گفتوگویی در مورد پیروزی تیمش برابر پرسپولیس گفت: پیش از آغاز مسابقه نگران مصدومیت بازیکنان بودیم، چرا که مدتها از شرایط تمرین و بازی دور بودیم. با این حال، بازیکنان با تمام وجود در زمین حاضر شدند، غیرت به خرج دادند و نتیجه تلاش خود را گرفتند.
وی درباره بازگشت چادرملو به بازی پس از دریافت گل نخست از پرسپولیس تاکید کرد: قطعا به بازگشت امیدوار بودیم و در مجموع فوتبال خوبی به نمایش گذاشتیم. پرسپولیس از نظر آمادگی شرایط بهتری نسبت به ما داشت، چرا که مدت بیشتری در کنار هم تمرین کرده بود، اما ما توانستیم کار بزرگی انجام دهیم.
زننده گل برتری چادرملو که به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شده بود، درباره گل حساس خود عنوان کرد: این گل حاصل زحمات تمام بازیکنان تیم بود و خوشحالم که توانستم سهمی در این پیروزی داشته باشم. پیش از ورودم به زمین، سعید اخباری به من گفت که گل میزنی و همین اتفاق هم افتاد. به تازگی ازدواج کردهام و این گل را به همسرم تقدیم میکنم.
محمودآبادی با اشاره به دیدار آینده تیمش مقابل گلگهر گفت: اگر لیگ برتر ادامه پیدا میکرد، قطعا تیم ما یکی از سه تیم برتر جدول بود. بازیکنان ما در این فصل تواناییهای خود را به خوبی ثابت کردند و برابر گلگهر هم تنها برای کسب پیروزی به میدان خواهیم رفت تا بتوانیم سهمیه لیگ قهرمانان آسیا 2 را به دست آوریم.