علیرضا محمد: برای بازی پلی‌آف آماده می‌شویم، هرچند انتظارش را نداشتیم

مربی تیم گل‌گهر گفت: اگر مدیریت باشگاه و مهدی تارتار سرمربی تیم اعلام کند، برابر چادر ملو بازی می‌کنیم.

علیرضا محمد: برای بازی پلی‌آف آماده می‌شویم، هرچند انتظارش را نداشتیم

به گزارش هفت ورزشی، علیرضا محمد در گفت‌و‌گویی در خصوص اینکه اولین جلسه تمرین تیم گل‌گهر سیرجان برای برگزاری بازی پلی‌آف مقابل چادر ملو اردکان امورز چه ساعتی خواهد بود، اظهار داشت: ساعت ۱۷ امروز تمرین خواهیم کرد. در فکر این بازی نبودیم، اما تصمیمی است که گرفته شده و اگر به ما اعلام کنند با دو جلسه تمرین، برابر چادر ملو بازی می‌کنیم.

مربی تیم گل‌گهر در مورد اینکه انتظار آن را داشت تا تیمش برابر چادر ملو بازی کند و پرسپولیس حذف شود، تصریح کرد: همان طور که گفتم ما به بازی‌های پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا فکر نمی‌کردیم، چون حق ما بود نماینده سوم ایران باشیم. در جدول بالاتر از چادر ملو و پرسپولیس بودیم و این دو تیم از جام حذفی خارج شده بودند، در حالی که گل‌گهر یکی از ۸ تیم پایانی جام حذفی است. با این وجود اگر مدیریت باشگاه و مهدی تارتار سرمربی تیم اعلام کند، برابر چادر ملو بازی می‌کنیم.

خبرنگار : مهدی عبدی
ارسال نظر