آخرین بازی باشگاهی فصل پرماجرای فوتبال ایران...

همه یا هیچ در پاس قوامین؛ آخرین بلیت آسیا روی میز چادرملو و گل‌گهر!

آخرین سهمیه مستقیم لیگ قهرمانان آسیا ۲، عصر فردا در ورزشگاه پاس قوامین تهران تعیین تکلیف می‌شود.

همه یا هیچ در پاس قوامین؛ آخرین بلیت آسیا روی میز چادرملو و گل‌گهر!

به گزارش هفت ورزشی، دیدار نهایی مینی تورنمنت سهمیه آسیایی میان چادرملو و گل گهر، عصر فردا از ساعت 19:00 در ورزشگاه پاس قوامین تهران برگزار خواهد شد.

دیداری که برنده آن سهمیه مستقیم لیگ قهرمانان آسیا 2 فصل پیش رو را کسب خواهد کرد و پرونده این ماجرای جنجالی را مختومه می کند.

این سومین تقابل دو تیم در فصل جاری خواهد بود. در حالی که هر کدام در دو دیدار قبلی، موفق به کسب یک برد شده اند.

بازی رفت دو تیم در سیرجان، مهرماه سال قبل برگزار شد که شاگردان مهدی تارتار با نتیجه دو بر صفر از سد میهمان خود گذشتند. در بازی برگشت به میزبانی یزد اما این شاگردان سعید اخباری بودند که با برتری پرگل پنج بر یک از سد گل گهر گذشتند. پیروزی ای که البته به دلیل استفاده چادرملو از بازیکن غیرقانونی یعنی  مائورو کابایرو به پیروزی سه بر صفر گل گهر تغییر کرد.

در جدول فریز شده مسابقات لیگ برتر تا پیش از شروع جنگ تحمیلی، گل گهر با 36 امتیاز از 23 بازی در رتبه پنجم قرار دارد و چادرملو نیز با 35 امتیاز از 22 بازی، جایگاه ششم را به خود اختصاص داده است.

گفتنی است چادرملو برای بازی فردا، هادی حبیبی نژاد را به دلیل حضور در اردوی تیم ملی و پنج ستاره خارجی خود را در اختیار ندارد اما گل گهر با تمام نفرات داخلی خود آماده تقابل با شاگردان سعید اخباری می شود. از این رو، شانس شاگردان تارتار برای برتری در این دیدار شاید کمی محتمل تر به نظر می رسد اما کار بزرگ چادرملو برابر پرسپولیس و پیروزی دور از انتظار آن ها با دو جلسه تمرین، نشان از انگیزه بالای یزدی ها برای کسب آخرین سهمیه آسیایی است...

 

ارسال نظر