تقلید سرمربی پرسپولیس از لیورپول! +عکس
اوسمار، سرمربی پرسپولیس، در واکنش به نتایج اخیر تیم و حواشی پیرامون آن، با انتشار استوری اینستاگرامی از هواداران تشکر کرد.
به گزارش هفت ورزشی ، اوسمار ویرا، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس، در تازهترین پیام خود در اینستاگرام، با هواداران پرسپولیس ارتباط مستقیم برقرار کرد و ضمن تشکر از صبر و حمایت آنها، درباره وضعیت فعلی تیم سخن گفت.
او در این استوری نوشت: «به هواداران عزیز پرسپولیس: ما آگاهیم که نتایج اخیر به انتظارات شما نزدیک نبوده است. صمیمانه از احترام و درک شما تشکر میکنم. تیم ما سختتر از همیشه کار میکند تا این شرایط دشوار را پشت سر بگذارد. با انرژی مثبت و حمایت شما، با هم میتوانیم از این دوران عبور کنیم. ما هرگز تنها قدم نخواهیم زد و از تلاش برای خوشحال کردن شما دست نخواهیم کشید. با نهایت احترام و علاقه به پرسپولیس و هوادارانش، متشکرم.»
گفتنی است بخش «ما هرگز تنها قدم نخواهیم زد» در این پیام، الهام گرفته از شعار معروف باشگاه لیورپول است.