میرجلیلی: چند تیم عربی در مسابقات بودند که پیش از این در عرصههای دیگر آنها را گوشمالی داده بودیم
دروازهبان فوتبال ساحلی گفت: باغیرت ایرانی در بازیهای آسیایی ساحی حاضر شدیم. چند تیم عربی هم در مسابقات بودند که در عرصههای دیگر آنها را گوشمالی داده بودیم.
به گزارش هفت ورزشی ، سیدمهدی میرجلیلی دروازهبان تیم ملی فوتبال ساحلی درباره مسابقات بازیهای ساحلی آسیا که با قهرمانی تیم ملی کشورمان به پایان رسید، گفت: با شرایط خیلی متفاوتی به مسابقات رفتیم و حدود ۴۰ روز بازیکنان دور از تمرین بودند ولی تمرینات انفرادی داشتیم.
وی افزود: باغیرت ایرانی در بازیها حاضر شدیم. چند تیم عربی هم در مسابقات بودند که در عرصههای دیگر آنها را گوشمالی داده بودیم. یکی به آنها هایپرسونیک زد و دیگری چیزهای دیگر. خدا را شکر توانستیم همه آنها را ببریم.
وی درباره حال و هوای تجمعات شبانه در شهر خود بیان کرد: در هر میدان غلغله است و ترافیک برای اولینبار ایجاد میشود. میدان میرچخماق میدان اصلی است و وقتی تمرین نداریم در آنجا حاضر میشوم.