-
گفت و گوی اختصاصی هفت ورزشی با مرد اول بازی تراکتور و پرسپولیس
علیرضا بیرانوند: رحمتی تماس گرفت و به من تبریک گفت!/ به کنعانی گفتم برود پنالتی، کار شما تمام است/ پیام نیازمند بهتر از من پنالتی زد/ ۷ هیچ هم جلو باشیم دیگر پنالتی نمی زنم!
گفت و گوی اختصاصی هفت ورزشی با مرد اول بازی تراکتور و پرسپولیس
علیرضا بیرانوند: رحمتی تماس گرفت و به من تبریک گفت!/ به کنعانی گفتم برود پنالتی، کار شما تمام است/ پیام نیازمند بهتر از من پنالتی زد/ ۷ هیچ هم جلو باشیم دیگر پنالتی نمی زنم!