بازگشت کاروان تراکتور به ایران پس از حذف از آسیا؛ بازیکنان خارجی در استانبول از تیم جدا شدند

کاروان تیم تراکتور صبح امروز جده را به مقصد استانبول ترک کرد و سپس از طریق وان راهی تبریز می‌شود.

بازگشت کاروان تراکتور به ایران پس از حذف از آسیا؛ بازیکنان خارجی در استانبول از تیم جدا شدند

به گزارش هفت ورزشی ، شب گذشته در مرحله پلی‌آف لیگ نخبگان آسیا، تراکتور در جده عربستان با نتیجه ۳ بر صفر مغلوب شباب الاهلی امارات شد و از مسابقات لیگ نخبگان آسیا کنار رفت.

کاروان تراکتور ساعت ۱۰ صبح امروز از جده عربستان به استانبول ترکیه پرواز کرد. تراکتوری ها از استانبول به شهر مرزی وان می‌روند و به صورت زمینی وارد ایران و شهر تبریز می‌شوند.

بازیکنان خارجی تراکتور که برای دیدار با شباب الاهلی به کاروان این تیم در ترکیه اضافه شده بودند نیز تا استانبول این تیم را همراهی کردند و سپس از همان استانبول به کشورهای خودشان بازگشتند.

ارسال نظر