سرمربی ایتالیایی تیم ملی ازبکستان بار دیگر به ملی پوشان این کشور هشدار داد به لیگ ایران برنگردند!
به گزارش هفت ورزشی، پس از برقراری آتشبس موقت، سازمان لیگ فوتبال ایران طی اطلاعیهای رسمی از تیمها خواست تمرینات خود را برای از سرگیری مجدد لیگ برتر آغاز کنند و در همین راستا برخی تیمها تمرینات خود را آغاز کردهاند و برخی دیگر هم در حال برنامهریزی برای شروع مجدد در روزهای آتی و پس از تصمیم جلسه روز یکشنبه هستند.
این جلسه قرار است فردا (یکشنبه) در محل سازمان لیگ به صورت حضوری برگزار و تصمیم نهایی اعلام شود و این در حالی است که چند روز قبل هم یک جلسه وبیناری با حضور مدیران فدراسیون و سازمان لیگ و مدیران عامل باشگاهها برگزار شده بود.
این در حالی است که بلافاصله پس از شروع جنگ تحمیلی ملیپوشان ازبکستانی حاضر در لیگ ایران با دریافت مجوز ویژه از فیفا، لیگ برتر را به صورت موقت ترک کردند تا با پیوستن به باشگاههای کشورشان، آمادگی خود را برای جام جهانی حفظ کنند.
اودیل خامربکوف، هافبک دفاعی کمحاشیه و محبوب تراکتور، رستم آشورماتوف مدافع میانی تیم استقلال، اوستون اورونوف ستاره تاثیرگذار پرسپولیس، ایگور سرگیف که تازه به پرسپولیس پیوسته و حتی جلال الدین ماشاریپوف مصدوم نیز جزو این دسته از ملی پوشان ازبک محسوب می شوند که فابیو کاناوارو با تهدید از آنها خواسته است در ازبکستان بازی کنند و به لیگ ایران برنگردند!
تراکتور که به عربستان سفر کرد اما باشگاه های استقلال و پرسپولیس از ملی پوشان ازبک خود خواسته اند در زمان آتش بس و با از سرگیری رقابت های لیگ برتر به تهران بیایند اما … بعید است ترس از دست دادن جام جهانی 2026 اجازه دهد این ملی پوشان ازبک هشدار سرمربی ایتالیایی را نادیده گرفته و به تهران برگردند.
بدون دیدگاه