باشگاه پرسپولیس به بازیکنان خارجی خود اعلام کرده است که به زودی مسابقات لیگ برتر آغاز شده و همه آنها باید به ایران بازگردند.
به گزارش هفت ورزشی، در شرایطی که جنگ تحمیلی به آتش بس فعلی رسیده است، سازمان لیگ به باشگاه ها اعلام کرد، تمرینات خود را دوباره آغاز کنند.
در این میان اوستون اورونوف و ایگور سرگیف دو بازیکن ازبک پرسپولیس درخواست جدایی داده اند اما باشگاه پرسپولیس هنوز با این درخواست موافقت نکرده است.
گرچه طبق قانون فیفا، بازیکنان خارجی شاغل در ایران به دلیل جنگ تحمیلی مجوز جدایی می گیرند منتهای مراتب این قانون در زمان آتش بس صدق نمی کند و با شروع مسابقات لیگ برتر، سرگیف و اورونوف باید به تهران بازگردند.
جالب آن که باشگاه پرسپولیس بیشتر از اورونوف نگران سرگیف است که گفته می شود در کشور ازبکستان، با پیشنهادات بیشتری نسبت به هموطن خود مواجه شده است!
بدون دیدگاه