منو

دسته‌بندی‌ها
×
شناسه خبر: 152334

پیام تبریک مدیرعامل استقلال به مالک باشگاه نساجی

پیام تبریک مدیرعامل استقلال به مالک باشگاه نساجی - فوتبال

مدیرعامل باشگاه استقلال در پیامی رسمی، صعود تیم فوتبال نساجی مازندران به لیگ برتر فوتبال ایران را به مالک، مدیران، کادر فنی، بازیکنان و هواداران این باشگاه تبریک گفت.

به گزارش هفت ورزشی، مدیرعامل باشگاه استقلال با انتشار پیامی، صعود تیم فوتبال نساجی مازندران به لیگ برتر فوتبال ایران را تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است:

جناب آقای رضا حدادیان، مالک محترم باشگاه فرهنگی ورزشی نساجی مازندران

صعود شایسته، مقتدرانه و افتخارآفرین تیم نساجی به لیگ برتر را صمیمانه به جنابعالی، اعضای هیات‌مدیره، مدیران، کادر فنی، بازیکنان پرتلاش این تیم و به‌ویژه هواداران پرشور، وفادار و کم‌نظیر نساجی تبریک عرض می‌کنم.

بی‌تردید این موفقیت حاصل ماه‌ها تلاش، همدلی، صبوری و ایمان مجموعه‌ای است که در روزهای سخت نیز دست از حمایت تیم محبوب خود بر نداشت. همچنین لازم می‌دانم این دستاورد ارزشمند را به جناب آقای رضا عنایتی، سرمربی محترم نساجی که از سرمایه‌های ارزشمند فوتبال ایران و از اعضای خانواده بزرگ استقلال هستند، تبریک بگویم؛ کسی که نقش مهمی در این بازگشت شیرین و امیدبخش ایفا کرد.

بازگشت نساجی به لیگ برتر، خبری خوش برای فوتبال ایران است. حضور این باشگاه ریشه‌دار و مردمی نه تنها بر جذابیت و کیفیت رقابت‌های لیگ برتر می‌افزاید، بلکه بار دیگر شور و هیجان فوتبال را به ورزشگاه‌های مازندران زیبا بازمی‌گرداند. حقیقت آن است که جای خالی نماینده‌ای شایسته از استان فوتبال‌خیز مازندران در لیگ برتر به‌شدت احساس می‌شد و خوشبختانه نساجی با عزمی راسخ و در کوتاه‌ترین زمان ممکن این جای خالی را پر کرد.

در پایان، ضمن تبریک مجدد این موفقیت ارزشمند، برای باشگاه بزرگ نساجی در فصل پیش رو آرزوی موفقیت، سربلندی و درخشش دارم و امیدوارم روابط دوستانه، محترمانه و دیرینه میان دو باشگاه استقلال و نساجی مازندران همچنان مستحکم، صمیمانه و پایدار باقی بماند.

علی تاجرنیا

رئیس هیات‌مدیره باشگاه استقلال

مهدی عبدی
مهدی عبدی
نویسنده

speaker مهم‌ترین اخبار


اشتراک گذاری:

بدون دیدگاه

تساوی ایران مقابل بلژیک تیتر یک روزنامه‌های ورزشی - جام‌جهانی
تساوی ایران مقابل بلژیک تیتر یک روزنامه‌های ورزشی