پرسپولیسی ها من را به اتوبوس راه ندادند، گفتند برو پیش پزشکیان!
یک بانوی گیلانی که مدعی بود از بیماری رنج می برد و مشکل مالی دارد از برخورد پرسپولیسی ها شاکی بود.
به گزارش هفت ورزشی ، در پایان بازی پرسپولیس و ملوان، یک بانوی گیلانی تلاش کرد وارد اتوبوس پرسپولیس شود و از آنها کمک بگیرد. این بانو مقابل دوربین هفت ورزشی گفت: از پرسپولیس ها برای عمل جراحی کمک خواستم ولی به من گفتند برو پیش پزشکیان!