قنبری: سپاهان در خرم آباد از دست مان در رفته بود، در جام حذفی جبران کردیم!

مهرداد قنبری خیلی ریز و زیرپوستی برای سپاهان کری خواند!

قنبری: سپاهان در خرم آباد از دست مان در رفته بود، در جام حذفی جبران کردیم!

به گزارش هفت ورزشی، قنبری بعد از مساوی پیکان و خیبر در لیگ برتر، درباره پیروزی خیبر مقابل سپاهان در جام حذفی گفت: سپاهان تیم خوبی است چون در لیگ برتر از دست مان در رفته بود، در جام حذفی آنها را در اصفهان بردیم.

سایز ویدئو: ۳۸.۰۱M | مدت زمان: ۰۰:۰۱:۱۰ | دانلود ویدئو
ارسال نظر