قدردانی بازیکنان نساجی از هواداران در تهران
بازیکنان نساجی بعد از فرار از شکست مقابل هوادار، سمت هواداران خود رفتند و از آنها بابت حضور در تهران و تشویق نساجی قدردانی کردند.
بازیکنان نساجی بعد از فرار از شکست مقابل هوادار، سمت هواداران خود رفتند و از آنها بابت حضور در تهران و تشویق نساجی قدردانی کردند.