هوادار پادیاب: اخراج بازیکن ما ناجوانمردانه بود

هوادار پادیاب: اخراج بازیکن ما ناجوانمردانه بود

یکی از هواداران تیم پادیاب پس از شکست مقابل استقلال نسبت به اخراج بازیکن تیمش اعتراض کرد و آن را «ناجوانمردانه» توصیف کرد. او همچنین ابراز امیدواری کرد که تیمش در آینده موفق به صعود به لیگ برتر شود.

سایز ویدئو: ۳۵.۶۹M | مدت زمان: ۰۰:۰۱:۰۵ | دانلود ویدئو
ارسال نظر