پرسپولیسی ها مصاحبه نکردند!

بازیکنان پرسپولیس بدون مصاحبه ورزشگاه را ترک کردند.

پرسپولیسی ها مصاحبه نکردند!

به گزارش هفت ورزشی ، در چارچوب هفته شانزدهم لیگ برتر پرسپولیس در شیراز به مصاف فجرسپاسی رفت که این دیدار با پیروزی 2-یک شاگردان قربانی همراه بود.

پس از سوت پایان دیدار فجرسپاسی و پرسپولیس تمام بازیکنان سرخپوشان بدون مصاحبه ورزشگاه را ترک کردند.

از تیم پرسپولیس فقط اوسمار ویرا در کنفرانس خبری شرکت کرد و هیچ کدوم از بازیکنان سرخپوشان حاضر به مصاحبه نشدند.

ارسال نظر