خبر خوب برای استقلال؛ سه مصدوم آبی به تمرینات برگشتند
حبیب فرعباسی، روزبه چشمی و موسی جنپو پس از پشت سر گذاشتن مصدومیت، امروز به تمرینات استقلال اضافه شدند تا دست کادرفنی برای بازیهای پیشرو بازتر شود.
به گزارش هفت ورزشی ، تمرین امروز استقلال با خبری خوش برای کادرفنی و هواداران این تیم همراه بود.
سه بازیکن مصدوم آبیها یعنی حبیب فرعباسی، روزبه چشمی و موسی جنپو پس از طی دوران درمان و ریکاوری، امروز در مجموعه تمرینی تیم حاضر شدند و در بخشهای مختلف برنامههای گروهی و انفرادی شرکت کردند.