خبر خوب برای استقلال؛ سه مصدوم آبی به تمرینات برگشتند

حبیب فرعباسی، روزبه چشمی و موسی جنپو پس از پشت سر گذاشتن مصدومیت، امروز به تمرینات استقلال اضافه شدند تا دست کادرفنی برای بازی‌های پیش‌رو بازتر شود.

خبر خوب برای استقلال؛ سه مصدوم آبی به تمرینات برگشتند

به گزارش هفت ورزشی ، تمرین امروز استقلال با خبری خوش برای کادرفنی و هواداران این تیم همراه بود.

سه بازیکن مصدوم آبی‌ها یعنی حبیب فرعباسی، روزبه چشمی و موسی جنپو پس از طی دوران درمان و ریکاوری، امروز در مجموعه تمرینی تیم حاضر شدند و در بخش‌های مختلف برنامه‌های گروهی و انفرادی شرکت کردند.

ارسال نظر