استارت شاگردان اوسمار پس از استراحت یک روزه

تیم فوتبال پرسپولیس، پس از یک روز استراحت، امروز سه‌شنبه تمرینات خود را از سر گرفت.

استارت شاگردان اوسمار پس از استراحت یک روزه

به گزارش هفت ورزشی ،تیم فوتبال پرسپولیس پس از استراحتی یک روزه، دور جدید تمرینات خود را برای بازی با شمس آذر استارت زدند.

تمرین پرسپولیس از ساعت ۱۱ صبح امروز (سه‌شنبه) در غیاب ملی‌پوشان آغاز شد و بازیکنان به مدت ۷۵ دقیقه برنامه‌های مورد نظر کادر فنی را دنبال کردند.

اعضای تیم همچنین میزبان یک هوادار توان‌یاب بودند و در پایان تمرین، تعدادی از بازیکنان با او عکس یادگاری گرفتند.

ارسال نظر