مزرعه: پیشنهاد تیم‌های مدعی را رد می‌کنم؛ اولویتم ماندن در فولاد است

وینگر تیم فوتبال فولاد خوزستان تأکید کرد که قصد جدایی از این تیم را ندارد.

مزرعه: پیشنهاد تیم‌های مدعی را رد می‌کنم؛ اولویتم ماندن در فولاد است

به گزارش هفت ورزشی ، یوسف مزرعه در گفت‌وگویی در خصوص وضعیتش برای فصل آینده گفت: با چند پیشنهاد از تیم‌های خوب و بالای جدول مواجه شده‌ام اما برای من در حال حاضر اسم و رسم تیم‌ها مهم نیست. مسئله‌ای که بیشتر برایم اهمیت دارد این است که بتوانم بازی کنم و خودم را نشان دهم. در فولاد خوزستان راحت هستم و تصمیم دارم در این تیم بمانم.

بازیکن فولاد خاطرنشان کرد: تیم ملی بعد از جام جهانی ریزش زیادی خواهد داشت و طبیعتاً بسیاری از بازیکنان از تیم ملی خواهند رفت. یکی از انگیزه‌های مهم من این است که فصل آینده بدرخشم و به تیم ملی دعوت شوم تا در جام ملت‌های آسیا حضور داشته باشم. با وجود اینکه پیشنهادهای خوبی دارم اما برای من اولویت بازی کردن است و دوست دارم در فولاد بمانم.

مزرعه در مورد عملکرد فولاد در این فصل اظهار داشت: در نیم‌فصل اول بدشانسی آوردیم و امتیازهای حساسی را از دست دادیم اما در نیم‌فصل دوم تیم اوج گرفت و اگر لیگ برتر و جام حذفی ادامه پیدا می‌کرد، می‌توانستیم سهمیه‌ آسیا را هم به دست بیاوریم. برگزاری لیگ برتر امکان پذیر نبود و همین حالا تیم‌ها برای شروع فصل جدید برنامه‌ریزی می‌کنند ولی نمی‌دانم چرا جام حذفی برگزار نشد چون امکان برگزاری این مسابقات وجود داشت.

ارسال نظر