عباس سرخاب، مسئول آکادمی استقلال در هرمزگان شد
علی تاجرنیا طی حکمی عباس سرخاب را به عنوان مسئول آکادمی استقلال در هرمزگان انتخاب کرد.
به گزارش هفت ورزشی، یکی از پیشکسوتان باشگاه استقلال مسئول راه اندازی، توسعه و مدیریت آکادمی استقلال در هرمزگان شد.
در همین راستا، رسانه رسمی باشگاه استقلال این بیانیه را منتشر کرد: در راستای گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام مدرسه شجره طیبه میناب و با هدف توسعه فوتبال پایه در جنوب کشور، با نظر دکتر علی تاجرنیا رئیس هیئتمدیره و سرپرست مدیرعاملی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال و تائید فنی مدیر آکادمی باشگاه ناصر فریادشیران مسئولیت راهاندازی، توسعه و مدیریت آکادمی باشگاه استقلال در استان هرمزگان و شهرستان میناب به عباس سرخاب، پیشکسوت ارزشمند و بازیکن اسبق این باشگاه واگذار گردید.
این آکادمی به عنوان اولین نمایندگی رسمی آکادمی باشگاه استقلال در استان هرمزگان و شهرستان میناب، با هدف شناسایی، آموزش و پرورش استعدادهای فوتبال، توسعه ورزش پایه و فراهم ساختن مسیر رشد جوانان مستعد منطقه فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.
باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال ضمن آرزوی موفقیت برای عباس سرخاب از پیشکسوتان نامی این باشگاه و تیم ملی ایران، امیدوار است راهاندازی این آکادمی منشأ رشد، شکوفایی و معرفی استعدادهای برتر فوتبال هرمزگان در سطح باشگاهی، ملی و بینالمللی باشد.