بزرگان فوتبال بر بالین سلطان!

سرمربیان سابق پرسپولیس، با حضور در بیمارستان از علی پروین، اسطوره فوتبال ایران، عیادت کردند.

بزرگان فوتبال بر بالین سلطان!

به گزارش هفت ورزشی ، علی پروین، پیشکسوت فوتبال ایران، دو شب پیش به دلیل ضعف شدید بدنی و افت فشار راهی بیمارستان شد و با تشخیص پزشکان بستری شد.

پروین طی دو روز گذشته تحت مراقبت‌های ویژه قرار داشت تا بهبودی خود را به دست آورد. از این رو، تعدادی از اهالی فوتبال طی دیروز و امروز به ملاقات او رفتند.

یحیی گل‌محمدی و حمید استیلی (سرمربیان سابق پرسپولیس) به همراه حمید مطهری (سرمربی فولاد) و حسین خبیری (مدیر سابق سرخ‌پوشان تهرانی) و مهدی تاج (رییس فدراسیون فوتبال) از جمله چهره‌های فوتبالی بودند که امروز به عیادت پروین رفتند.

ارسال نظر