انصاری: استوار هستیم، استوار می‌مانیم

ساسان انصاری با انتشار دلنوشته‌ای، جنایت‌های رخ داده به دست رژیم‌های متجاوز آمریکا و صهیونی در خاک وطن را محکوم کرد.

انصاری: استوار هستیم، استوار می‌مانیم

به گزارش هفت ورزشی؛ در پی حمله جنایتکارانه آمریکا و رژیم صهیونیستی به مدرسه «شجره طیبه» در شهرستان میناب که به شهادت جمعی از دانش‌آموزان بی‌گناه انجامید، واکنش‌های گسترده‌ای در میان ورزشکاران کشور شکل گرفته است. در روزهای گذشته بسیاری از چهره‌های ورزشی با انتشار پیام‌هایی، این جنایت را محکوم کرده و با خانواده‌های داغدار ابراز همدردی کرده‌اند.

در همین راستا ساسان انصاری، کاپیتان تیم فوتبال فولاد خوزستان نیز با انتشار پیامی نسبت به این حادثه تلخ واکنش نشان داد و از ایستادگی ملت ایران در برابر این جنایات سخن گفت.

ساسان انصاری در این پیام نوشت:

«استوار هستیم، استوار می‌مانیم؛ ایران جان ماست.
دانش‌آموزان بی‌گناه میناب، زنان، مردان و کودکان عزیز ایرانی قربانی گستاخی و شرارت پدوفیلی‌ها و دار و دسته اپستین شده‌اند که وجودشان با جنایت آمیخته است.

آنها تعداد زیادی از اماکن ورزشی، بیمارستان‌ها و مراکز غیرنظامی را هدف قرار می‌دهند و به هیچ اصل و قانونی پایبند نیستند.

با این حال ما به پیروزی و سربلندی ایران عزیزمان اطمینان داریم؛ چرا که هیچ قدرتی بالاتر از قدرت خداوند بزرگ نیست.»

ارسال نظر