تیم ملی بدون دو بازیکن راهی اردوی مکزیک شد

دو بازیکن خط خورده تیم ملی فوتبال همراه با این تیم راهی مکزیک نخواهند شد.

تیم ملی بدون دو بازیکن راهی اردوی مکزیک شد

به گزارش هفت ورزشی ، تیم ملی فوتبال ایران در حالی امروز ترکیه را به مقصد مکزیک ترک خواهد کرد که دو بازیکن این تیم همراه با ملی‌پوشان به مکزیک نخواهند رفت.

امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی اعلام کرده بود بازیکنان خط خورده می‌توانند همراه با تیم ملی به مکزیک بروند، ولی دو بازیکن قرار است به ایران بازگردند.

امید نورافکن هافبک سپاهان و کسری طاهری مهاجم فصل قبل پیکان به ایران برمی‌گردند. این در حالی است که طاهری قرار است پس از استراحتی چند روزه، برای حضور در تمرینات روبین کازان راهی روسیه شود.

ارسال نظر