بازیکن آمریکایی لیگ ایران، محروم شد!

بازیکن آمریکایی تیم بسکتبال نفت و گاز زاگرس جنوبی تا زمان برگزاری جلسه کمیته انضباطی محروم شد‌.

بازیکن آمریکایی لیگ ایران، محروم شد!

به گزارش هفت ورزشی ، در جریان مسابقه رعد پدافند هوائی اصفهان مقابل تیم نفت زاگرس جنوبی از هفته پانزدهم لیگ برتر بسکتبال، «ادگار سوسا» بازیکن آمریکایی - دومنیکنی تیم نفت به علت انجام حرکات ناشایست و نامتعارف، تا تشکیل جلسه کمیته انضباطی از همراهی آن باشگاه محروم شد.

سوسا پیش از این هم سابقه بازی در لیگ برتر و تیم پتروشیمی بندرامام داشته است.

کمیته انضباطی فدراسیون بسکتبال دو هفته قبل نیز مهران شاهین طبع و مهدی جعفری سرمربی و ملی پوش استقلال را به دلیل رفتار ناشایست با داوران محروم کرده بود.

ارسال نظر