ملی‌پوشان اپه ایران راهی کاپ جهانی فجیره شدند

تیم ملی شمشیربازی اپه ایران بامداد امروز برای حضور در رقابت‌های کاپ جهانی اسلحه اپه، که از فردا به میزبانی فجیره امارات آغاز می‌شود، عازم محل برگزاری مسابقات شد.

ملی‌پوشان اپه ایران راهی کاپ جهانی فجیره شدند

به گزارش هفت ورزشی، رقابت‌های کاپ جهانی شمشیربازی در اسلحه اپه، از روز پنجشنبه به میزبانی شهر فجیره امارات آغاز خواهد شد و مسابقات بخش‌های انفرادی و تیمی این رویداد تا روز شنبه ادامه دارد.

در همین راستا، اعضای تیم ملی اپه ایران بامداد امروز (چهارشنبه) راهی فجیره شدند تا در این تورنمنت بین‌المللی حضور پیدا کنند.

نمایندگان ایران در بخش بانوان شامل فاطمه خراسانی، ریحانه رضایی و سارا سیدرضایی هستند و در بخش مردان نیز بهنام بیک، محمد اسماعیلی، علی نمازی و محمد رحیمی به روی پیست خواهند رفت.

هدایت تیم ملی شمشیربازی اپه کشورمان در این مسابقات بر عهده بیرکوف و یوسفی است که به‌عنوان کادر فنی، ملی‌پوشان را همراهی می‌کنند.

ارسال نظر