هلیلوویچ: بازی خوب بود، تصمیم پنالتی با مربی بود
هلیلوویچ پس از قهرمانی تراکتور از هواداران تشکر کرد و گفت بازی امروز شروع خوبی برای فصل آینده بود؛ درباره پنالتی هم تاکید کرد تصمیم با مربی بود.
هلیلوویچ پس از قهرمانی تراکتور از هواداران تشکر کرد و گفت بازی امروز شروع خوبی برای فصل آینده بود؛ درباره پنالتی هم تاکید کرد تصمیم با مربی بود.