غلامی: خوشحالم به استقلال برگشتم

مدافع جدید باشگاه استقلال درباره بازگشت دوباره‌اش به این تیم پیامی در فضای مجازی منتشر کرد.

غلامی: خوشحالم به استقلال برگشتم

به گزارش هفت صبح ورزشی، پس از حواشی و جنجال‌های فراوان، سرانجام باشگاه استقلال خبر جذب عارف غلامی را به‌صورت رسمی منتشر کرد.

عارف که با قراردادی یک ساله به استقلال پیوست، با انتشار پستی در فضای مجازی نوشت، خوشحال است که به استقلال پیوسته است.

غلامی در دیدار با تراکتور در هفته اول لیگ برتر هم در لیست استقلال حضور داشت اما فرصت بازی پیدا نکرد.

ارسال نظر