توافق نهایی مدیران عرشیا شهر قدس برای انتقال امتیاز به قرچک

قهرمان ۲ دوره لیگ برتر فوتسال با خرید امتیاز یک تیم به لیگ برتر بازگشت.

توافق نهایی مدیران عرشیا شهر قدس برای انتقال امتیاز به قرچک

به گزارش هفت ورزشی ، تیم عرشیا شهر قدس در فصل گذشته لیگ برتر فوتسال از وضعیت مالی مطلوبی بهره نمی‌برد و با وجود مشکلات اقتصادی، به لطف کسب رتبه دهم توانست در رقابت‌ها باقی بماند.
مدیران باشگاه عرشیا پس از پایان این فصل، مذاکراتی برای واگذاری امتیاز تیم فوتسال باشگاه انجام دادند و در نهایت به دنبال توافقات انجام شده، امتیاز نماینده استان تهران از شهر قدس به قرچک واگذار شد.
بر این اساس تیم فصل آینده شاهد حضور تیم شهید منصوری قرچک در لیگ برتر فوتسال خواهیم بود.
تیم شهید منصوری قرچک سابقه دو مقام قهرمانی لیگ برتر فوتسال را در کارنامه دارد و حالا با خرید امتیاز عرشیا شهر قدس قرار است دوباره به سطح اول فوتسال ایران بازگردد.

ارسال نظر