ساپینتو: سالی که در استقلال بودم داوران یازده امتیاز از ما گرفتند

نمی‌خواهم بهانه جویی کنم اما دوره قبل که قهرمان نشدیم، ۱۱ امتیاز به دلیل اشتباهات داوری از دست دادیم

ساپینتو: سالی که در استقلال بودم داوران یازده امتیاز از ما گرفتند

گفت و گو با ریکاردو ساپینتو سرمربی پرتغالی استقلال

من فقط می‌خواهم که عدالت برقرار شود، بین همه تیم‌های لیگ

ارسال نظر