بوکسورهای امید، خود را برای قهرمانی آسیا آماده میکنند
نخستین مرحله اردوهای آمادهسازی تیم ملی بوکس امید از فردا (یکشنبه) با حضور ۱۱ بوکسور منتخب در سالن بوکس ناطقنوری مجموعه ورزشی انقلاب آغاز میشود.
به گزارش هفت ورزشی ، نخستین مرحله از اردوهای آمادهسازی تیم ملی بوکس امید، از فردا (یکشنبه) با حضور ۱۱ بوکسور منتخب در سالن بوکس ناطقنوری مجموعه ورزشی انقلاب آغاز خواهد شد.
این مرحله از اردوها تا ۲۵ اردیبهشتماه در تهران ادامه خواهد داشت.
تیم ملی بوکس امید در تاریخ ۱۲ تیرماه برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا راهی جاکارتا، اندونزی خواهد شد.
اسامی بوکسورهای دعوت شده به اردو به شرح ذیل است:
- وزن ۵۰ کیلوگرم: میثم شرفی
- وزن ۵۵ کیلوگرم: نیما بیاتی
- وزن ۶۰ کیلوگرم: محمدامین کریمی
- وزن ۶۵ کیلوگرم: علیاصغر افشاری
- وزن ۷۰ کیلوگرم: علیاکبر میراحمدی
- وزن ۷۵ کیلوگرم: محمد بساطی
- وزن ۸۰ کیلوگرم: علی علیزاده
- وزن ۸۵ کیلوگرم: سام استکی
- وزن ۹۰- کیلوگرم: آروین شاهبایی
- وزن ۹۰+ کیلوگرم: امیررضا ملکخطابی و عباس گرشاسبی
علیرضا استکی هدایت تیم امید کشورمان را برعهده دارد و سید شاهین موسوی، شهرام فاتح، محمدرضا نوشمهر، دانیال تیماجی و میلاد روحانی نیز مربیان تیم کشورمان هستند.