بازگشت تیم اسکی ایران از ژاپن استارت خورد

تیم اسکی موگول ایران که برای حضور در اردوی آمادگی و شرکت در مسابقات کاپ آسیا در ژاپن حضور داشت، با پیگیری فدراسیون اسکی و ورزش‌های زمستانی و همکاری وزارت ورزش و جوانان و وزارت امور خارجه، ژاپن را به مقصد یکی از کشورهای همسایه ترک کرد تا از این مسیر به ایران بازگردد.

بازگشت تیم اسکی ایران از ژاپن استارت خورد

به گزارش هفت ورزشی ، تیم ملی اسکی موگول ایران که به‌منظور برگزاری اردوی آماده‌سازی و حضور در رقابت‌های کاپ آسیا راهی ژاپن شده بود، پس از پایان برنامه‌های خود این کشور را ترک کرد.

با پیگیری‌های انجام‌شده از سوی فدراسیون اسکی و ورزش‌های زمستانی و همچنین همکاری وزارت ورزش و جوانان و وزارت امور خارجه، شرایط خروج اعضای تیم از ژاپن فراهم شد. بر این اساس، اعضای تیم اسکی موگول ایران، ژاپن را به مقصد یکی از کشورهای همسایه ترک کردند تا از آنجا روند بازگشت خود به ایران را ادامه دهند.

گفتنی است هماهنگی‌های لازم برای بازگشت ایمن و سریع اعضای تیم به کشور در حال انجام است.

ارسال نظر