درخشش ادامه دار بسکتبال استقلال؛ نفت زاگرس هم حریف آبی ها نشد

تیم بسکتبال استقلال تهران در دیداری نفس‌گیر مقابل نفت زاگرس جهرم با درخشش در لحظات پایانی، کامبک درخشانی رقم زد و با پیروزی ۸۶ بر ۸۴، روند شکست‌ناپذیری خود را در لیگ برتر ادامه داد.

درخشش ادامه دار بسکتبال استقلال؛ نفت زاگرس هم حریف آبی ها نشد

به گزارش هفت ورزشی، در آغاز هفته نهم لیگ برتر بسکتبال امروز پنجشنبه استقلال تهران در جهرم میهمان نفت زاگرس بود.

در این بازی که از ساعت 15 در سالن شهید فرجام جهرم آغاز شد، استقلالی‌ها از ابتدا از حریف خود عقب بودند و حتی در در مواقعی اختلاف امتیاز به عدد 20 هم رسید، اما هرچه به آخر بازی رسید، شاگردان مهران شاهین طبع توانستند اختلاف را کمتر کنند.

در 4 دقیقه پایان جهرمی‌ها ستاره خود محمد جمشیدی را به دلیل انجام دومین خطای غیر ورزشی از دست دادند تا استقلالی‌ها با پرتاب مهدی جعفری برای اولین بار از ابتدای بازی پیش بیفتند.

این رقابت در ثانیه های پایانی برابر پیش رفت و در نهایت استقلالی‌ها با نتیجه 86 بر 84 برتری را از آن خود کردند تا همچنان تنها تیم بدون باخت لیگ باقی بمانند.

ارسال نظر